Walverdes - [2003] Anticontrole
07:07 | Author: Jody Frosty
A melhor banda que já apareceu no Rio Grande do Sul (Engenheiros? Cachorro? blé!) me chamou a atenção pela primeira vez quando eu estava lendo a falecida e falida Revista Zero. O engraçado é que eu gostei tanto da resenha que fiquei meio preocupado se o disco era tão bom assim. Anos depois, eu resolvi ouvir o tal disco. E num é que é porreta de bom? Uma guitarrada atrás da outra sem muito tempo pra respirar. Um disco e uma banda tão boa como essa me faz pensar por que a Pitty toca nas rádios e eles não? Enfim, pra espantar a crise e a gripe! Sai zica! Top 3: "Anticontrole", "Regras" e "Eu Vou Vivendo". Pra quem gosta de: MQN, Nirvana, Mudhoney, Queens Of The Stone Age e AMP.
----------------------------------------------------------
The best band from the south of the greatest country in the world (:P) grabs my attention a few years ago in a review made by Zero Magazine, which doesn't exists anymore. The review was very enthusiatic and made me really curious about them. Years later, I finally got this album in my collection and, man, is just great. Guitars are all over in this record. Check this one if you want something very loud in portuguese. Anyway, Fuck the Crisis and the Flu! Top 3: "Anticontrole", "Regras" and "Eu Vou Vivendo". For those who likes: MQN, Nirvana, Mudhoney, Queens Of The Stone Age and AMP.


Walverdes - [2003] Anticontrole




  1. Anticontrole
  2. Tudo Está No Seu Lugar
  3. Viajando na AM
  4. Refrões Ao Lado (Classe Média Baixa Records)
  5. O Mundo Não Pode Parar
  6. Novos Adultos
  7. Regras
  8. Mesmo Assim
  9. Ação e Reação
  10. Eu Vou Vivendo
  11. Acordando Sequelado

Link: http://sharebee.com/d4072e9c

This entry was posted on 07:07 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentários: